[ Pobierz całość w formacie PDF ]
zasady specjalne
Pływanie:
Chorągwie Wołoskie i Tatarskie mogą przekraczać
rzekę w dowolnym miejscu, tak jakby była ona
brodem. Jeżeli zostaną zmuszone do ucieczki
lub wycofania do rzeki w wyniku Walki wręcz,
lub Ostrzału to muszą zdać test Wyszkolenia aby
skorzystać z tej umiejętności.
na własnej ziemi
Podjazd RON otrzymuje +2 dodatkowe Punkty
Zwiadu.
siła podjazdu:
Pułkownik z Dowodzeniem 3
– 0 pkt
Pułkownik z Dowodzeniem 4
– 1 pkt
Namiestnik z Dowodzeniem 1
– 1 pkt
2 podstawki kozaków, pancernych, rajtarów
lub dragonów (zaokrąglając w górę)
– 1 pkt
3 Tatarów (zaokrąglając w górę)
– 1 pkt
4 podstawki wolontarzy
– 1 pkt
Dowódcy
PUŁKOWNIK
Formacja Ruch Odporno Morale Wyszkolenie Walka Wrcz Strzelanie
Bro
Skuteczno Zasig Zasady specjalne
Pułkownik
�
/+
�
‚
ƒ
‚
�
„ Bro
r
czna
WW Dowódca
Pistolety
‚ Mało amunicji
Dowodzenie: ˆ lub Š
ROTMISTRZ / NAMIESTNIK
Formacja Ruch Odporno Morale Wyszkolenie Walka Wrcz Strzelanie
Bro
Skuteczno Zasig Zasady specjalne
Namiestnik
�
/+
�
‚
ƒ
‚
�
„ Bro
r
czna
WW Dowódca
Pistolety
‚ Mało amunicji
Dowodzenie: „
* Możesz wystawić rotmistrza/namiestnika, jeżeli twój podjazd
liczy więcej niż 6 chorągwi
Oddziały (4 - 10)
CHOR’GIEW KOZACKA
Formacja Ruch OdpornoŠ‹ Morale Wyszkolenie Walka Wrcz Strzelanie
Bro
SkutecznoŠ‹ Zasig Zasady specjalne
Kozacy /+
/
Bro rczna
WW Doborowa jazda
Pistolety
Zaci
�
g towarzyski
Bandolet/Łuk
-/ Mało amunicji
Rohatyna*
/- WW
Kałkan*
WW
* Możesz wystawić dowolną ilość chorągwi kozackich, każda ma
2-4 podstawki
* Chorągwie kozackie wyposażone w rohatyny mają Strzelanie: 1
* Możesz wystawić część chorągwi kozackich jako Weteranów
(Wyszkolenie: 5). Nie możesz wystawić więcej chorągwi
i podstawek kozaków Weteranów niż pozostałych kozaków.
* Zależnie od ilości chorągwi w Podjeździe, możesz wystawić
następującą ilość chorągwi kozackich z dodatkowym
wyposażeniem (chorągiew może posiadać zarówno kałkany,
jak i rohatyny):
Kałkan Rohatyna
Wielko podjazdu: Ilo: Wielko podjazdu:
-
-
Ilo:
-
-
�
• - �
�
• - �
1
CHOR‹GIEW TATARSKA
Formacja Ruch Odporno„… Morale Wyszkolenie Walka Wrcz Strzelanie
Bro
Skuteczno„… Zasig Zasady specjalne
Tatarzy /+
Bro rczna
WW Pozorowana ucieczka
Łuk
/+
/
Zwiadowcy
Strzał w szar
�
y - łuk
* Możesz wystawić dowolną ilość chorągwi tatarskich, każda ma
2-3 podstawki
* Część chorągwi tatarskich może być Odważna (Morale: 6).
Nie możesz wystawić więcej Odważnych chorągwi i podstawek
tatarskich niż pozostałych chorągwi i podstawek tatarskich.
CHOR‹GIEW WOLANTARSKA
Formacja Ruch Odporno…† Morale Wyszkolenie Walka Wrcz Strzelanie
Bro
Skuteczno…† Zasig Zasady specjalne
Wolontarze
/+
Bro
r
czna
WW Niesubordynowani
Pistolety
Harcownicy
Bandolet/Łuk
/ Mało amunicji
Rabusie
* Możesz wystawić maksymalnie 5 chorągwi wolontarskich,
każda ma 2-4 podstawki
KOMPANIA RAJTARÓW
Formacja Ruch Odpornoƒ„ Morale Wyszkolenie Walka Wrcz Strzelanie
Bro
Skutecznoƒ„ Zasig Zasady specjalne
Rajtarzy
/+
Bro
r
czna
WW
Strzał w szar
y
Pistolety
Karakol
Bandolet
/
/
* Możesz wystawić maksymalnie 4 kompanie rajtarów każda ma
2-3 podstawki.
* Część kompanii rajtarów może nosić uzbrojenie ochronne:
napierśniki i hełmy (Odporność:6). Nie możesz wystawić
więcej kompanii i podstawek rajtarów w pancerzach niż
pozostałych rajtarów.
KOMPANIA DRAGONÓW
Formacja Ruch Odporno…† Morale Wyszkolenie Walka Wr
cz Strzelanie
Bro
Skuteczno…† Zasi
g Zasady specjalne
Konno
/+
Bro
r
czna
WW Dragoni
Kontrmarsz
Pieszo
Bro
r
czna
WW Opcjonalnie – Salwa
Półmuszkiet
-/
/
* Możesz wystawić maksymalnie 4 kompanie dragonów, każda
ma 2-3 podstawki
* Nie możesz wystawić więcej kompanii i podstawek dragonów
strzelających salwą niż pozostałych dragonów.
2
– pistolety
[ Pobierz całość w formacie PDF ]