[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Rzeczy, które będą nam potrzebne to:
- wiertarka
- wiertlo 10 lub 12
- pilnik
- brzeszczot (najlepiej nowy, bo ostry)
1. Zaczynamy od powiększenia otworu montażowego do którego przykręca się lampę, są 3,
my powiększamy ten od strony klapy. W tym celu rozwiercamy go najpierw wiertlem 10,
następnie 12, gdyż blacha jest twarda.
2. Następnie zabieramy się za rzeźbienie lamp. Trzeba spiłować podstawę cypla
montażowego w lampie (tego, który znajduje się nad śrubą montażową dla której
powiększaliśmy otwór). Ja robiłem to za pomocą ostrego pilnika, bardzo łatwo poszło, bo
plastik jest miękki.
3. Podobnie wygląda sprawa z podstawą śruby montażowej, również musimy podpiłować
troche, by jej część mogła wejść w wywiercony otwór, w tym celu również pilnik do ręki i
piłujemy.
4. Teraz bierzemy się za "niszczenie" naszych nowych lamp.W tym celu przydatny będzie nam
ostro brzeszczot. Musimy o około 3mm odciąć róg lampy (ten od strony klapy) do mniej więcej
połowy lampy (idąc do góry po krawędzi).
5. Odciąć nalezy również o około 2mm krawędzie które znajdują się pod gąbką uszczelniającą
od strony klapy.
 Pamiętajmy o tym, że przycinając należy co jakiś czas wkładać lampe w celu sprawdzenia czy
otrzymaliśmy odpowiedni efekt, czyli czy lampa jest już ladnie spasowana z klapą.
Rzeźbienie mamy za sobą, teraz kwestia kabli, aby lampy nam poprawnie świeciły należy:
1. W lampie od strony kierowcy:
- wystarczy zamienić tylko ze sobą czarno-biały z czarno-czerwonym
2. W lampie pasażera:
- trzeba odwrotnie włozyć wtyczkę (ścinajac prowadnice) i zamienić ze sobą miejscami dwa
kabelki - czarno-czerwony z czarno zielonym
I możemy cieszyć się ładnymi lampkami z 6N2 w naszym 6N.
Żeby nie ścinać prowadnic we wtyczce dla prawej lampy należy wyjąć wszystkie kable z
wtyczki (dobrym sposobem jest wsuwka damska do włosów). Rozpiska kabli jest poniżej:
1 - czarno-czerwony
2 - czarno-zielony
3 - szaro-czerwony
4 - czarno-niebieski
5 - brÄ…zowy
Â
[ Pobierz całość w formacie PDF ]